پیاده رو ...

محلی برای پیمودن ، ماندن نـَــه

محلی برای پیمودن ، ماندن نـَــه

پیاده رو ...

پیاده رو محل گذر است
توقف در آن جایز نیست
اگر بمانی ، مانده در جهلی
و اگر بروی ، ماندگاری
پیاده ها رفتند تا ما بمانیم
حالا پیاده روهایمان گرفته نامشان
--------------------------
برای سردار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان و سه دلیرمرد
همراهش که در غمگین ترین روز تابستان 1361 (14 تیر ماه)
مسافر شهر زیتون شدند و از گرد راهشان خبری برایمان
نیامد ، صلــواتی هدیه فرمایید
--------------------------

پیام های کوتاه
قاب عکس

 پیامبر اعظم 0

آخرین مطالب

عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما AmmarName.ir

رُفقا

ولی امر مسلمین

دل ریش

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۴۴ ب.ظ

ساعت 10 شب ، شبکه یک :

خبرش رو زودتر خودنده بودم ولی فیلم رو ندیده بودم ، 

آقا داشت با مردم خودش حرف میزد ، خودشون تو سخنرانی فرمودند"من براى مردمِ خودمان حرف میزنم" . وقتی آقا این حرف رو زد بیشتر حواسم رو جمع کردم  ، انگار میخواستند دوباره موضوع مهمی رو بفرمایند ،،،

شروع فرمودند : "جمهورى اسلامى اقتدار خود را از خود این ملت به دست آورده است " تو دلم این جمله رو رد کردم که اقتدار خود شمایی آقا جان ..

تا اینکه به ماجرای های اخیر مجلس و قم رسیدند ،

ادامه دادند : "بنده‌ى حقیر هم از دو جهت ناراحت شدم: هم خودم در مقابل این قضایا احساس تأثر میکنم؛ هم به خاطر ناراحتى مردم " ، باز آقا حواسش مثل همیشه به مردمش بود ، مردمی که به بیان ایشون روز 

 22 بهمن حماسه آفریدند ،،،

اما دلمون گرفت وقتی دوباره مسئولین کاری کردند که آقا غصه خودره ، از اول انقلاب تا امروز هر  زمان که دل رهبرمون شکسته روبروش اشتباه مسئولین بوده (قطعنامه ، سال 78 ، سال 88 و ...) ،

تا کی ما باید شاهد باشیم این اقایون مسئول با این اشتباه هاشون دل عزیز ما رو به درد بیارن ، ایکاش این آخریش باشه ... ( و چه خوب حقش رو ادا کردند مردم تبریز با صدای گریه هاشون تو دیدار ) 

دل نوشت : ما که اهل کوفه نیستیم ، آقا جان

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۹
مصطفی ...

دل ریش

اهل کوفه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی